- Asalamualaikum . Terima Kasih Sebab Sudi Singgah Blogger HaslinaMohamad . Kalau Sudi Follow Lah Saya .Take Care ! -

Thursday, June 13

DUGAAN HIDUP .

Asalamualaikum ~ Selamat Pagi Guys ! Pagi2 Dah Semangat Saya Update Blog Kan? Hmmm Ada Benda Nak Kongsi Lah , Hmmm Tengah Sedih Coz Lagi 2day Je Saya Kat Kota Kinabalu Nie , Ahad Dah Balik Johor Bahru.

 Hmmm Sedih Sebab Lepas Nie Dah Jauh Dengan Suami  :'( Hmmm Dugaan Lah , Tengah2 Preggy Macam Nie , Nak Kasih Sayang Yang Penuh Dari Suami , Tapi Saya Tak Dapat Pun . Sebab Terpisah Jauh ! Kitaorang Jauh Ada Sebab2 Tertentu .

K . Malas Nak Cerita Panjang ! Takde Mood Dah Nie , Sedih Bertambah Dengan Sakit Punggung Sebelah . Hmmm Mybe Pembawakan Beby Kot , Hmmm TERIMA Walaupun Sakit >.< , Ujian Dari Allah . Tak Boleh Mengeluh .

Cuma Nak Cakap Yang Saya Pun Tengah Rindu Kat Makk Abahh , Kalau Suami Takde Di Sisi . Mak Lah Tempat Saya Bermanja Bila Kat Johor Nanti , Mak Layan Kerenah Saya Nie , Mak Tidur Dengan Saya , Hmmm Terima Kasih Makk Abahh . Sayang Makk Abahh Sangat2 !


Love Him So Much !

Sentiasa Berdoa Semoga Semua Yang Di Ingin Kan Berjalan Dengan Lancar , Doakan Ye . Amin !
Dan Semoga Rumah Tangga Kami Kekal Hingga Ke Syurga .
. HaslinaMohamad NorazeliJappan .